سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
روان شناسی و اختلالات روانی رفتاری
 
 
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام] 
»» Photo Movie Theater 2.12+PORTABLE

Photo Movie Theater 2.12+PORTABLE


یکی از کاملترین نرم افزارهای موجود برای ساخت اسلاید شو ادیت فایلهای ویدویی و همچنین تبدیل فایلهای ویدویی با افکتهای آماده همچنین توانایه رایت اسلایدها را هم دارا میباشد



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» WinX DVD Ripper Platinum 5.9.3 Build 20100316

WinX DVD Ripper Platinum 5.9.3 Build 20100316


WinX DVD Ripper Platinum نسخه پیشرفته ای از نرم افزار قدرتمند ریپ کننده دی وی دی WinX DVD Ripper می باشد که خود ابزار ریپ دی وی دی حرفه ای می باشد و این توانایی را دارد تا دی وی دی های مختلف را به فرمت مناسب برای دستگاه های پخش کننده قابل حمل مانند Sony PSP, Apple iPhone, iPod, Apple TV, PDA, Zune و گوشی های موبایل ریپ نموده، ونیز محتوای دی وی دی های مختلف را به تمامی فرمتهای چندرسانه ای شناخته شده و معروف مانند AVI, FLV, WMV, MPEG, MP4, RMVB, 3GP و غیره ریپ نماید. یکپارچگی تمامی عملکردهای ریپ دی وی دی نرم افزار با یکدیگر، WinX DVD Ripper Platinum را قادر می سازد تا بسادگی بتواند تمامی فرمتهای دی وی دی را به تمامی فرمتهای دی وی دی بدون توجه به استفاده در رایانه های شخصی یا برای استفاده در دستگاه های پخش کننده قابل حمل ریپ و تبدیل نماید. این نرم افزار ریپ و تبدیل دی وی دی قدرتمند بصورت کامل با دی وی دی های معمولی، دی وی دی های قفل گذاری و محافظت شده CSS، و کدناحیه ای ?-? سازگار می باشد، بنابراین توسط این برنامه قادر خواهید بود تا تمامی دی وی دی های فیلم رمزگذاری شده خود را بدون هیچ دردسری برروی هارد دیسک خود کپی نمایید.


علاوه براین، WinX DVD Ripper Platinum بصورت خودکار از شناسایی و اتصال ویدئوهای تبدیل شده به دستگاه های قابل حمل پشتیبانی می نماید. این برنامه شما را قادر می سازد تا اطلاعات ویدئویی مانند نام نمایش دهنده، نام هنرمند و غیره را به ویدئو بیفزایید. همچنین با دارا بودن موتور High Definition Encoding ، این نرم افزار بهترین کیفیت تصویر ویدئویی رادر اختیار شما قرار می دهد. با این ریپ کننده دی وی دی قدرتمند دیگر به هیچ نرم افزار ریپ کننده دی وی دی دیگر نیازی نخواهید داشت.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار WinX DVD Ripper Platinum  :
ریپ آسان دی وی دی به فرمتهای ویدئویی شناخته شده مانند AVI, FLV, WMV, MPEG, MP4 و غیره
ریپ دی وی دی های فیلم به فرمتهای متناسب برای دستگاه های قابل حمل مانند iPhone, iPod, PSP, PDA, Zune و گوشی های موبایل
پشتیبانی از شناسایی، اتصال و انتقال خودکار ویدئوهایی تبدیل شده به دستگاه قابل حمل
قابلیت ریپ دی وی دی های صوتی به فایلهای موزیک MP3
پشتیبانی از گرفتن تصویرو اسکرین شات از دی وی دی فیلم شما
توانایی برداشتن یا انتخاب زیرنویس ها برای ویدئوی خروجی
قابلیت تنظیم نمودن تمامی پارامترهای ویدئویی و صوتی برای بهینه سازی کیفیت ویدئو برای کاربر
پشتیبانی از سرعت بالای ریپ تا ???%-???% بصورت Real Time
ارائه بهترین کیفیت ویدئویی و صوتی
سادگی استفاده از نرم افزار و پایداری بصورت %???
پشتیبانی از چندین نوع دی وی دی منبع مانند دی وی دی معمولی، دی وی دی حفاظت شده CSS، ناحیه ای ?-?، دی وی دی های تجاری، دی وی دی های Sony ArccOS
پاکیزه بودن %???، بدون نرم افزار جاسوسی، بدون بدافزار، بدون نرم افزار تبلیغاتی و هرگونه ویروس



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» TrojanHunter 5.3 Build 994 - Final

TrojanHunter 5.3 Build 994 - Final


TrojanHunter یکی از قدرتمند ترین برنامه های موجود برای پیدا کردن و از بین بردن تروجان های سیستم شماست.محیط ساده و کاربر پسند ، قدرت زیاد در جستجوی انواع فایل ،جستجو در اطلاعات رجیستری ، بررسی پورت های باز و برنامه های در حال اجرا این برنامه رو به یکی از درتمند ترین نرم افزار های هم نوع خود تبدیل کرده.TrojanHunter به عنوان متمم آنتی ویروس شما عمل میکنه و در پشت صحنه ویندوز به فعالیت خودش ادامه میده!
قابلیت های اصلی این نرم افزار : موتور جستجوی قدرتمند و پرسرعت که میتونه در عرض زمان کوتاهی کار خودش رو به خوبی انجام بده. قابلیت جستجو در حافظه به منظور تغییرات انجام شده در ساختار برنامه های مختلف، جستجو در رجیستری ویندوز ،جستجو و بررسی پورت های کامپیوتر برای پیدا کردن تروجان هایی که روی پورت خاصی تنظیم شدن. از قابلیت های دیگه ان نرم افزار میشه به TrojanHunter Guard ، LiveUpdate ،دسترسی به Process list ، قابلیت از کار انداختن تروجان های فعال شده و ... اشاره کرد



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» Ace Utilities 5.2.0.468 RC1

Ace Utilities 5.2.0.468 RC1


قدرتمند از شرکت Acelogix Software کلکسیونی از نرم افزارهای مفید و کاربردی است که به شما در بهبود قسمتهای مختلف ویندوز و افزایش کارایی آن کمک شایانی می کند . با هم به بررسی بخش های مختلف این نرم افزار می پردازیم :


Remove Junk Files : پاکسازی سیستم از فایلهای غیر ضروری و زاید که کمک بسیاری به خالی شدن فضای دیسک و کارایی ویندوز می کند . همچنین قادر است دلیل زاید بودن هر فایل را نیز به شما توضیح دهد .


Clean System Registry : نرم افزاری بسیار سریع و امن برای پاکسازی رجیستری ویندوز از کلید های زاید که سبب کاهش سرعت ویندوز می شوند. این بخش نیز دلایل خراب بود کلید ها و بخش های زاید را به شما توضیح می دهد .


Find Duplicate Files : درون هارد شما ممکن است فایلهای بسیاری وجود داشته باشند که خود شما نیز از وجودشنان مطلع نیستید و حجم بسیاری نیز اشغال نموده اند , برای مثال از یک کلیپ تصویری یا یک فایل صوتی چند نسخه ی یک شکل درون هارد وحود دارد , این بخش آنها را پیدا کرده به شما نشان می دهد و در صورت نیاز آن را پاکسازی می کند .


Auto-Start Manager : این بخش برای کنترل و مدیریت Start-Up ویندوز می باشد .


Erase your History : پاکسازی تمامی رد پاهای بجا مانده از فعالیت های اینترنتی و کامپیوتری شما در تخصص این بخش از نرم افزار می باشد .


Fix Invalid Shortcuts : این بخش به بررسی قسمتهای مختلف هارد شما برای پیدا کردن و تعمیر Shortcut های نا معتبر می پردازد .


Securely Delete Files : شما قادر خواهید بود فایلهای خود را به گونه نابود نمایید که دیگر به هیچ عنوان قابل باز گشت نباشد .


Uninstall Manager : به شما در مدیریت و پاکسازی نرم افزار های نصب شده کمک می کند .   


پیدا کردن  پوشه های خالی , آنالیز کردن هارد دیسک و زمان بدنی برای انجام فعالیت های مختلف از ویژگی های دیگر این محصول است .



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» Wondershare PDF to Word Converter v2.0.0

Wondershare PDF to Word Converter v2.0.0


تبدیل فایل های PDF به WORD با استفاده از این نرم افزار به سرعت و سادگی انجام می گیرد و سندهای PDF به فایل های MS Word (با پسوند RTF) تبدیل می شوند. این نرم افزار از کلیه نسخه های نرم افزار Adobe PDF پشتیبانی می کند و این امکان وجود دارد که فایل RTF ساخته شده را با هر نسخه ای از نرم افزارهای MS Word, WordPad و یا OpenOffice باز کنید.
نرم افزار PDF To Word Converter، صفحه آرایی، تصاویر، متن و قالب بندی فایل PDF اصلی را حفظ می کند.
PDF To Word Converter، یک نرم افزار مستقل و بسیار کارامد می باشد که بدون نیاز به نرم افزارهای Microsoft Word, Adobe Acrobat و یا Adobe Acrobat Reader قابل نصب شدن است. برای کار با این برنامه شما نیاز به داشتن هیچ گونه مهارت و یا تخصصص خاصی ندارید. فقط کافیست فایل PDF اصلی خود را که می خواهید به WORD تبدیل کنید، کشیده و در پنجره اصلی برنامه رها کنید و سپس روی دکمه Start Conversion کلیک نمایید، تا عملیات تبدیل شروع شود.


خصوصیات نرم افزار PDF to Word converter:
-   استفاده سریع و اسان
-   تبدیل دسته ای- چندین فایل را می توان یک دفعه به WORD تبدیل کرد.
-   حفظ دقیق متن، تصاویر و طرح فایل PDF اصلی
-   امکان کشیدن و رها کردن فایل های PDF برای تبدیل شدن
-   قابل استفاده با ویندوز 95/98/2000/Me/XP/Vista
-   قابلیت انعطاف پذیری برای کاربران حرفه ای و پیشرفته



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» Uninstall Tool v2.9.6 build 5106

Uninstall Tool v2.9.6 build 5106


با استفاده از نرم افزار Uninstall Tool عملکرد کامپیوتر خود را سریعتر سازید! یک راه سریع، ایمن و مناسب جهت حذف برنامه ها به طور کامل و اجزای سیستمی غیر نیاز، استفاده از Uninstall Tool می باشد. یک نرم افزار قدرتمند و قابل اطمینان که جایگزینی برای برنامه program Add/Remove ویندوز است.


ویژگی های برجسته Uninstall Tool:
-   به طور کامل هر برنامه نصب شده را پاک میکند!(با استفاده از فن آوری Uninstall Wizard ™ )
-   3 برابر سریعتر از برنامه Add/Remove program!
-   3 نوع دسته بندی برای برنامه های کاربردی شامل: نرم افزار، سیستمی و مخفی
-   حذف کلیه برنامه هایی که به طور خودکار در هنگام راه اندازی سیستم اجرا می گردند. 
-   راه های مختلف مرتب کردن برنامه های کاربردی از جمله: به وسیله نام، حجم اشغال شده، تاریخ نصب.
-   حذف برنامه هایی که نمی توانند با استفاده از Add/Remove program حذف گردند.
-   توانایی پاک کردن کلیه قسمتهای وابسته به برنامه حذف شده از رجیستری.
-   مشخص کردن برنامه هایی که اخیراَ نصب شده اند، در یک لیست.
-   جستجوی هوشمند که اجازه می دهد به سرعت هر برنامه ای که نیاز دارید پیدا کنید.
-   نمایش اطلاعات جزئی از برنامه مشخص نصب شده بر روی کامپبوتر
-   سادگی استفاده و همچنین رابط کاربری مدرن که به شما اجازه می دهد به راحتی با این نرم افزار کار کنید.
-   رابط چند زبانه!
-   اجرای ابزار های Add/Remove Programs و Windows Components
-   کاملاَ سازگار با ویندوز 64 بیتی - و ...




 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» WinRAR 3.93 - Final

WinRAR 3.93 - Final


WinRAR یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت فایل های فشرده هست. به کمک این نرم افزار میتونید فایل های خودتون رو فشرده کرده و حجم اونها را کاهش بدین تا در نقل و انتقال وقت کمتری صرف بشه! این نرم افزار میتونه انواع و اقسام فرمت فشرده شده رو براتون باز کنه و همچنین میتونه براتون فرمت مورد نظرتون رو بسازه!اگه توجه کرده باشید اکثر فایل های کرک که در اینترنت منتشر میشه بصورت فایل های rar هستن . این یه نوع فرمت فشرده سازی هست که فایل ها رو خیلی بیشتر از سایر فرمت های متداول فشرده میکنه و اگه خودتون هم آزمایش کنید و فرضا یک فایل 3 مگابایتی رو به انواع و اقسام فایل های فشرده تبدیل کنید به این نتیجه خواهید رسید که فرمت rar و نرم افزار winrar جزو بهترین انتخاب ها برای فشرده سازی اطلاعات محسوب میشن! از اونجا که کار این نرم افزار به روشنی معلومه از توضیح اضافه در مورد این نرم فزار خودداری میکنیم



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» Advanced JPEG Compressor 2010.8.1.96+PORTABL

Advanced JPEG Compressor 2010.8.1.96+PORTABL


این نرم افزار قدرتمند بدون افت کیفیت، تصاویر JPEG شما را فشرده میکند و شما میتوانید بالاترین درصد فشردگی را بدون افت کیفیت بدست آورید. در این ابزار شما با تغییر دادن میزان روشنایی، شفافیت، کانال های رنگی، وضوح و تاری عکس ها میتوانید به حجم دلخواه خود برسید، تغییرات انجام شده بر روی عکس ها به صورت بلادرنگ قابل مشاهده خواهند بود به این معنی که با تغییر هر یک از پارامترها شما نتیجه تغییرات را بلافاصله مشاهده میکنید.
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این نرم افزار دارای تنظیمات زیادی برای جلوگیری از افت کیفیت است، این ابزار توانایی فشرده سازی دسته جمعی فایل ها را نیز دارد.



ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» VSO PhotoDVD 3.1.0.2d Final

VSO PhotoDVD 3.1.0.2d Final


دستگاه های پخش کننده DVD امروزه جایگاه خود در تمامی منازل کسب کرده اند و بیشتر کاربرانی که با Cd ها سر کار داشته اند نیز امروزه تمامی مسائل مربوطه و اعمالی که قبلا  برای انجان آنها از cd ها بهره می بردند را بر روی dvd ها انتقال داده اند. در گذشته وقتی کاربری قصد داشت تا تصاویر خود را در سیستم های VCD نمایش دهد از نرم افزارهایی استفاده می نمود که با کمک آن ها می توانست تصاویر خود را به صورت آلبوم های مختص به Vcd ساخته ، تا در این سیستم ها نیز قابل مشاهد باشد. حال که اکثر کاربران به سمت فناوری جدید و دستگاههای dvd روی آورده اند ،نرم افزارهایی نیز به همان منظور اما این برای دستگاههای جدید به بازار ارائه شده اند. از آنجا که دستگاههای dvd دارای اختیارات و امکانات بیشتری نسبت به vcd می باشد از همین رو کاربران برای ساخت تصاویر برای این سیستم ها نیز دارای امکانات بیشتری می باشند.


در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید آلبوم های عکس DVD بسازید.


 


PhotoDVD  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن ها توانایی ساخت آلبوم های تصویری برای دستگاههای dvd را داراخواهند بود. ایننرم افزاربه کاربران امکاناتی را می دهد که به وسیله آن ها می توانند آلبوم هایی با افکت های تصویری زیبا ، قاب های عکس مختلف ، قالب های متنوع و … را بسازند. همچنین می توان با ابزار موجود در این برنامه آهنگ های دلخواه خود را بر روی تصاویر قرار دهید. ایننرم افزارمحصولی از شرکت vso-software می باشد.


 


از ویژگی های ایننرم افزارمیتوان به موارد زیر اشاره نمود:


- پشتیبانی از تمام عکس های JPG, GIF, BMP, ANI, PCX, EMF, WMF و … برای ساخت تصاویر


- قابلیت قرار دادن فیل های صوتی با فرمت های مختلف همانند MP3, WMA, OGG, MPC, WAV, APE بر روی تصاویر


- توانایی قرار دادن افکت های مختلف تصویری بر روی عکس ها


- قابلیت ویرایش تصاویر توسط ویرایشگر برنامه


- توانایی قرار دادن نوشته و متنو مختلف با افکت های متنوع بر روی تصاویر


- پشتیبانی از سیستم های PAL و NTSC


- پشیبانی از ?? زبان مختلف مانند انگلیسی ، روسی ؛ چینی ، عربی ، فرانسوی و …


و …



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


»» PORTABLE SpeedUpMyPC 2010 4.2.1.1

PORTABLE SpeedUpMyPC 2010 4.2.1.1


آیا از قفل کردن های بی دلیل سیستم و سرعت کم اینترنت خودتون خسته شدین؟برنامه SpeedUpMyPC یک ابزار کمکی قدرتمند و جدید از شرکت LIUtilities هست که به شما کمک میکنه که از سیستم خودتون نهایت استفاده رو ببرین بدون اینکه یک فرد حرفه ای باشید.برنامه SpeedUpMyPC  میتونه به مدیریت حافظه کامپیوتر شما بپردازه و فضای بیشتری رو در اختیار شما قرار بده.این برنامه همچنین قادر به بهینه سازی اتصال اینترنتی شما هست و شما میتونید توسط این برنامه مقداری افزایش سرعت رو تجربه بکیند!همچنین با مدیریت منابع CPU باعث افزایش راندمان کاری سیتم شده و جلوی قفل شدن های بی دلیل رو تا اندازه خیلی زیاد می گیره!این برنامه محیط بسیاز زیبا و راحتی داره که کار کردن باهاش رو لذت بخش میکنه.هم اکنون میتونید تنها با چند کلیک ساده از سیستم خودتون بهتر استفاده کنید.



 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( شنبه 89/1/7 :: ساعت 11:15 عصر )


<      1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ملاک های تشخیصی اختلال وسواس فکری – عملی بر اساس DSM_IV و تشخیص
اختلال شخصیت وسواسی جبری چیست؟
ملاکهای تشخیصی اختلال شخصیت وسواسی - جبری
علایم وسواس و درمان وسواس
اختلال شخصیت وسواسی جبری
اختلال وسواسی جبری - Obsessive-compulsive disorder
اختلال شخصیت وسواسی جبری
[عناوین آرشیوشده]


نویسنده:[34] . و[25] . دانشگاه[25] . آموزش[24] . انتشار:[24] . تاریخ[20] . دانلود[15] . در[14] . اینترنت[13] . استاد[13] . فرهنگ[13] . فرهنگی[11] . مجموعه[9] . اینترنتی[9] . سال[8] . فضای[8] . های[8] . مرکز[7] . -[7] . 2003[6] . جان[6] . جهانی[6] . حرفه[6] . به[6] . برای[5] . پذیرش[5] . جامع[5] . سازی[5] . سی[5] . روان[5] . آموزشی[5] . ابزار[5] . مجازی[5] . می[4] . ها[4] . نویسنده[4] . مدیریت[4] . فلش[4] . فناوری[4] . الکترونیک[4] . از[4] . 2005[4] . راهنمای[4] . دپارتمان[4] . شناسی[4] . بر[4] . بین[4] . پروفسور[3] . پی[3] . تأثیر[3] . تحصیل[3] . تحصیلی[3] . جامعه[3] . خارج[3] . سیاست[3] . سولر[3] . ژوئن[3] . زنی[3] . ساخت[3] . دانشکده[3] . دی[3] . ذهن در شبکه روان‌شناسی در عصر اینترنت نویسنده: جوزپه ریوا (Gius[3] . روانشناسی[3] . رییس[3] . )[3] . Learning[3] . اطلاعات[3] . اخذ[3] . ارتباطات[3] . آمادگی[3] . مجازی:[3] . ملی[3] . ی[3] . ویندوز[3] . نرم افزار[3] . نوامبر[3] . نامه[2] . میشل[2] . موبایل[2] . موسسه[2] . موضوعات[2] . وبلاگ[2] . وتحصیل[2] . ورزشی[2] . مدیر[2] . نرم[2] . نیوزیلند[2] . والیبال[2] . ویراسته[2] . ویروس[2] . ویژگی های بنیادی روان‌شناختی فضای مجازی مولفه های مدل روان‌شناسی[2] . یادگیری[2] . کاربردی[2] . کامل[2] . یک[2] . مستند[2] . مطالب[2] . مطالعات[2] . مدرک[2] . مایا[2] . مایکل[2] . مبتدی[2] . متحرک[2] . گل[2] . لی[2] . مؤسسه[2] . شناختی[2] . شده[2] . شرکت[2] . عصر[2] . علوم[2] . فارسی[2] . کامل[2] . کانادا[2] . قرآن[2] . فیلم[2] . گروه[2] . آمریکا[2] . آفیس[2] . آکسفورد[2] . Zlatko[2] . آزاد[2] . آشپزی[2] . آویرا[2] . آیین[2] . آنتی[2] . S.[2] . Suler[2] . Suler)[2] . University[2] . اخبار[2] . اختلال شخصیت پارانوئید[2] . اتریش[2] . اختلال شخصیت وسواسی جبری[2] . استفان[2] . ارتباط[2] . استادیار[2] . استخدام[2] . اینترنت:[2] . افزایش[2] . الکترونیکی[2] . انسان[2] . and[2] . N.[2] . of[2] . Flash[2] . J[2] . Kova?i?[2] . 2000[2] . 2003 دانلود[2] . 2004[2] . A[2] . (John[2] . .[2] . Avira[2] . زبان[2] . رفتار[2] . روان‌شناسی[2] . زندگی[2] . رایگان[2] . روان شناسی اجتماعی در فضای مجازی: استفاده از وب گسترده جهانی برا[2] . دولت[2] . ذهن[2] . رسانه[2] . دیسک[2] . دف[2] . دفاع[2] . درمانی[2] . خدمات[2] . زیبا[2] . سلامت[2] . سنجش[2] . سیاسی[2] . شبکه[2] . شبکه[2] . شخصی[2] . خود[2] . جوزپه[2] . تکنولوژی[2] . تصویری[2] . تفاوت‌های[2] . تکنیک[2] . تحقیق[2] . تحقیقات[2] . تحقیقاتی[2] . پیشرفته[2] . پکیج[2] . پلی[2] . پرینتر[2] . پزشکی[2] . بریتیش[2] . بسته[2] . انتشار[2] . بررسی[2] . بازاریابی[2] . بالینی[2] . بخش[2] . بد . بدن . بخارپز استیل آسان و راحت بدون برق و یا باطری به صورت بن ماری کار . بازدید . بازنگری . بازیکن . باشگاه . برگ . بریتانیا . برایت . برتر . برخی . بکه . پ . پارانوئید . پارانویا . پارکور . پاز . پاستر . پاول: . پاکت . پت . بهترین . بهداشت . بهداشتی . بور، . بورس . بوسیله . بولن- . بوکس . بی . بیش . بیگز . بسکتبال . بصورت . بکارگیری . بستن . پرورش . پزشکی، . پزی . پژوهشگر . پلاستیک جادویی . پلیومتریک . پرویز . پیتر . پیچیده . تأثیر فرهنگ ملی بر آمادگی برای پذیرش دولت الکترونیک جهانی . تأثیرات . تأثیرات فرهنگ بر ارتباط گروهی کوچک تاریخ انتشار: 2003 دا . تا . تاثیر نماز بر اختلال شخصیت پارانوئید (1) . تاثیرات . تحلیلی . تحول . تخصصی . تدوینگر . ترانه . ترکیب . تروجان . تشخیص و درمان . تشریح . تمپل . تُنگ(پارچ) دربدار دوتکه ای سرامیکی با نقش سرباز هخامنشی. . تُنگ(پارچ) دردار دوتکه ای گلدار . تورنتو . تورنتو، . تولید . تونر . تیم . تعمیر . تعمیرات . تعویض . تغذیه . تغییر . تامارا . تای . تایمر آشپزخانه قوری . تبلیغاتی . تجربیِ . تکنیک . تکنیکهای . جاکلورسکی،رابرت . جام . جهانی شدن و چشم‌انداز توسعه جامعه اطلاعاتی نویسنده: جی. اس. یاد . جو . جوانب . جوانب فرهنگی ادبیات الکترونیکی در فضاهای آموزشی مجازی . جدید . جدید:اینترنت . جستجوی . جسمانی . جلد . جن . جنبه . جنبه‌های . جنگل . جولای . جی . جی. . جیمز . چالش‌های . چانگ . چت .
 

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 464
>> مجموع بازدیدها: 853645
» درباره من «

روان شناسی و اختلالات روانی رفتاری

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

خاوران شاپ
بازیهای آنلاین جذاب و اکشن و مهیج و تست های هوش [3]
فروشگاه سی
هالیوود ایرانی [1]
ماه شاپ ایرانی
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب «
آذر 1383
فروشگاه نرم افزار
فروشگاه تی شرت پسرانه
فروشگاه تی شرت دخترانه
فروشگاه نرم افزار
مجموعه سوالات المپیادها
اتیسم
مجموعه سوالات فیزیک
مسابقات آزمایشگاهی
نمونه سوالات دین و زندگی
فروشگاه نرم افزار هلو
مقالات روان شناسی
پکیج هاست لینوکس
دانلود نرم افزار مفید
مقالات روان شناسی
فروشگاه نرم افزار
مقالات رایانه
فروشگاه نرم افزار
فروشگاه نرم افزار
بهمن 89
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
فروردین 89
اردیبهشت 90
آذر 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
****شهرستان بجنورد****
مشاور
.: شهر عشق :.
جهاد ادامه دارد...
دوستی و دوست یابی
قافیه باران
مجموعه بیانات رهبر معظم
جکستان ، عکاسخانه ، نرم افزار سرا
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
پرسش مهر
تنهاترین عاشق
* روان شناسی ** ** psycology *
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
راه و راهنما
عدالت جویان نسل بیدار
مقالات روان شناسی
کودکان استثنایی
جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32- Kaspersky - Avira
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
بیستِ E بیستترین فروشگاه
بهترین ها برای ایرانیان
شناختی
روان شناسی کودکان استثنایی
مهدویت
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
پایگاه سایبری شهید حاج حفظ الله عابدینی
هیئت سایبری لبیک
اتیسم
جنبش قطره سرگشته
دکتر علی حاجی ستوده
کتاب الکترونیکی
روان شناسی
آپدیت جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32
پرسش مهر ... پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
بهترین ها برای شما
میترایسم
صفاسیتی
فیلم، کارتون، سریال ایرانی، خارجی، موسیقی پاپ، کلاسیک
طوفان در پرانتز
پرنسس خشگله عکس دانلود نرم افزار و بازی narmafzar gam aks
پرسش مهر 10
خدمات اینترنتی و حراج نرم افزار
نرم افزارهای تخصصی و موبایل و نرم افزارهای آموزشی تخصصی و موبایل
گالری لوازم آرایشی، بهداشتی
لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
پارس دانلود
ایران دانلود - دانلود نرم افزار - ویروس یاب
گالری دستبند، انگشتر، گردنبند، سرویس، گوشواره
گالری نرم افزارهای مالی، اداری حسابداری و انبارداری
گالری بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک، برنامه نویسی
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
گالری بهترین بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری
گالری نرم افزارهای مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عمران
گالری آموزش زبان های انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
چهارراه
بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان برای ایرانیان
کیتهای الکترونیکی،لوازم منزل، خودرو، موبایل،الکترونیکی
کتاب، الکترونیک، مجلات روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، فنی، مهندسی،
بهترین دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواربرای ایرانیان
بهترین ها لوازم آرایشی، لاغری، بهداشتی، عطر، ادکلن
بهترین نرم افزارهای بازی سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزش
گالری بهترین نرم افزار، کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
بهترین نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی
بهترین های نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی
بهترین نرم افزارموبایلهای سامسونگ، سونی اریکسون، موتورلا، نوکیا
بهترین نرم افزارهای آموزشی برای ایرانیان
بهترین لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
بهترین کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغت
بهترین های نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری برای ایرانیان
نرم افزارهای کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
جکستان . عکاسخانه
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی
نرم افزار موبایل نوکیا، سونی اریکسون، موتورلا،
گالری بهترین نرم افزار آموزش زبان های انگلیسی
نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
w x y z * دبلیو ایکس وای ضد * کد
بانک مقالات روانشناسی
پایگاه عکس و پیامک و دانلود بازی و نرم افزار
فروشگاه کتب روانشناسی، اسلامی، ایران شناسی وسیستم عامل
لوازم خانگی و اثاثیه منزل و لوازم آشپزی
فروشگاه نرم افزارهای گرافیکی و سرگرمی و بازی
پوشاک & تی شرت دخترانه پسرانه استین کوتاه و بلند & ژاکت
هتل دانلود
سکوت نیمه شب
کوچک های بزرگ
دهکده مجازی ...
دختر غریب
دانلود سانسور نشده های سریال افسانه جومونگ
پرسش مهر . ...... چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
عکاسخانه
عکس های توپ گلها همه آفتاب گردانند
جک جک جکستان
پیچیدگی سکوت
متفاوت
فروشگاه لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواره، زیورآلات
لوازم بهداشتی آرایشی،عطر ، آدکلن ، لوازم لاغری و کرم
نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
فروشگاه نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گراف
فروش نرم افزار، بازی، سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزشی
نرم افزار کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عم
نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری بهترین کتب مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه
بهترین ها برای ایرانیان
فیلم، کارتون، سریال، موسیقی، پاپ، ایرانی
بهترین ها برای ایرانیان
فروش کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه، شعر،داستان
فروشگاه نرم افزارهای نوکیاو موتورلا و سونی اریکسون و سامسونگ
چـــــاوش ( اعتراضی که شاید به گوش برسد )
شایگان♥®♥

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «








» طراح قالب «