سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
روان شناسی و اختلالات روانی رفتاری
 
 
نادان از آنچه همدم حکیم است، می گریزد . [امام علی علیه السلام] 
»» تکنیک های کار گروهی

تکنیک های کار گروهی


تکنیک های کار گروهی


خرید تکنیک های کار گروهی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته کتاب و مجله زیردسته روانشناسی


این برنامه آموزشی بسیار موثر

اولین گام برای مدیریت صحیح
مدیریت اثر بخش
روشهایی برای موفقیت مالی
تماس تلفنی موثر
شیوه های مدیریت بر کارکنان
آنچه مدیران اجرائی باید بدانند


فروشنده: ایران فرستنده


قیمت: 5,500 تومان


روش خرید: برای خرید تکنیک های کار گروهی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تکنیک های کار گروهی



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» آموزش هیپنوتیزم و یوگابه صورت کاملا عملی و کاربردی

آموزش هیپنوتیزم و یوگابه صورت کاملا عملی و کاربردی


آموزش هیپنوتیزم


خرید آموزش هیپنوتیزم


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته کتاب و مجله زیردسته روانشناسی


آموزش هیپنوتیزم و یوگابه صورت کاملا عملی و کاربردی

احتیاج به هیپنوتیزم همانند احتیاج به برق و روشنایی است

همه مردم دنیا به هیپنوتیزم به اندازه برق وروشنایی احتیاج دارند. تا اختراعی نشده تا اختراعی ظاهر نگشته و عملا مردم آن اختراع را بکار نبرده اند نمیدانند که به آن احتیاج دارند. هیپنوتیزم کلید مغز و احساسات اراده و افکار است. خود هیپنوتیزم آرامش وراحتی خونسردی ونشاط به شما میدهد. خود هیپنوتیزم هر فردی را قادر میسازد در مقابل همه مشکلات مادی معنوی عشقی و اجتماعی زندگی در کمال خونسردی ونشاط مبارزه کند و پیروز شود یا خونسردو بی تفاوت رها کند تا خودش حل شود.

احتیاجی که هر خانواده به هیپنوتیزم دارد.

اگر در خانه ای برق قطع شود کمبود برق احتیاج به برق کاملا معلوم است وحتی قطع برق اعضا خانواده راعصبی وناراحت ونگران میکند زیرا اطاقها تاریک میشود یخچال وکولر یا ا پنکه از کار می افتد و ناراحتی های دیگری پدید می آید.

حالا من میگویم هر خانواده ای باندازه برق به هیپنوتیزم هم احتیاج دارد.چرا؟به چه دلیل ؟

هیپنوتیزم بهترین کپسول رفع اختلافات خانوادگی است نه تنها از بالا رفتن آمار طلاق که جلوگیری می کند بلکه ناراحتی واختلافات عصبی زنها و شوهر ها را از بین میبرد و قدرت گذشت و سازش آنها را زیاد میکند که بتواند با یکدیگر در صفا و صمیمیت بسر برند.

هیپنوتیزم کپسولی است بنام کپسول مهندسی,کپسول دکتری,کپسول نقاشی,کپسول هنر,و بالاخره کپسول ایجاد عشق به هر نوع کار دلخواه و کپسول ایجاد عشق به هر نوع کار دلخواه و کپسول ایجاد نفرت و خودداری از هر نوع کار ناشایست و نادرست.
مثلا شما میخواهید پسرتان مهندس شود,یا دخترتان پزشک شود,ولی هیچکدام نمیتوانند,یا علاقه ندارند.بوسیله هیپنوتیزم این کار عملی است,هیپنوتیزم شبیه کپسول است که البته با شرایطی به او میخورانیم و در نتیجه خود به خود سدهای مغزی شکسته میشود و نیروهای گره خورده و در زنجیر شده عصبی و درونی رها می شود. و شروع به کار و فعالیت در را صحیح و درست مینمایند.
هیپنوتیزم داروی درد اکثر اختلافات خانوادگی است.
خودهیپنوتیزم چارهمه این دردهاست.
خودهیپنوتیزم کلید مغز ,عواطف و احساسات شما است.
همانطور که شما احتیاج به غذا و هوا دارید,همانطور که شما احتیاج به پا دارید که راه بروید,همانطور هم احتیاج به خودهیپنوتیزم دارید.
خودهیپنوتیزم شما را به سکون و آرامش میرساند:شما را به دنیای آرامش و راحتی اعضا و اعصاب میرساند.
به کمک هیپنوتیزم شما میتوانید,ظلمها و بیعدالتیها,حق کشیها,قانون شکنی های زائیده اجتماع سرمایه داری را اگر نمی توانید از بین ببربید لااقل تحمل کنید.
خود هیپنوتیزم رفیق فداکار و پزشک دلسوز کوژ پشتان ناقص الخلقه ها زشت رویان است,که می تواند به آنها آنچنان تحمل و توانایی بدهد,و آنچنان نیرو و ااستعدادی بخشید که ترقی و تعالی مادی و معنوی یا هنری خود را جانشین جور و ستم معشوقشان نمایید.
خودهیپنوتیزم اگر استمرار یابد,آنچنان تفکر و تعقل و استعدادهای درونی را پرورش میدهد و بزرگ میکند,که انسان معمولی را تبدیل به نابغه ای بزرگ جهانی خواهد شد,بعنوان مثال اگر فردی قبل از شروع خودهیپنوتیزم,استعدادهایش به اندازه مورچه باشد,پس از ماه هاتکرار خودهیپنوتیزم تبدیل به شیری مقتدر و توانا میشود.
خود هیپنتیزم در موفقیتهای زندگی روزانه و در بسیاری از موارد میتواند موثر باشد . در زیر تعدادی از فواید خودهیپنوتیزم ذکر میشود:
1-خودبینی ونشاط در زندگی2-ازدیاد مقاومت جسمی وفکری3-معالج بیخوابی4-بیدارشدن از خواب در هر موقع دلخواه5-تقویت حافظه6-تقویت تمرکزفکر 7-تیز بینی وتیز شنوایی8-سرعت در یادگیری9-موفقیت در امتحانات ویادآوری خاطرات بسیار دور10-دندان پزشکی11-ترس از سن صحنه نمایش سخنرانی رادیو تلویزیون12-بیدارکردن استعدادهای خفته13-زایمان بی درد بوسیله خودهیپنوز14-معالجه لکنت زبان15- کمرویی,ترسویی واعتماد به نفس16-ترک بسیاری از عادات نظیر سیگار کشیدن17-انحرافات جنسی18-وحی والهام 19-خود هیپنوتیزم در تمام ورزشها,خودهیپنوتیزم برای موفقییت در ورزشها و رسیدن بمقام قهرمانی نقش اعجاز انگیزی دارد.20-خود هیپنوتیزم در جراحی 21-محرکات ذهنی و وسواس 22-درمان چاقی و لاغری بوسیله خودهیپنوتیزم 23-هیپنوتیزم در پزشکی24-بیماری پرخوری با هیپنوتیزم25-ثروتمند شدن از طریق خودهیپنوتیزم
خود هیپنوتیزم قادر است بمرور همه اینقبیل اختلالات و عوامل منفی فکری و ذهنی را از بین ببرد و ناخودآگاه وی آنچنان او را راهنمایی کند که بدون اشتباه و لغزش بسوی ثروتمند شدن پیش برود.
در حال خودهیپنوتیزم بایستی به شعور ناخود آگاه تلقین کرد و از شعور ناخود آگاه خواست که شخص را ثروتمند کند.پس از گذشت مدت زمانی ,شعور ناخود آگاه آنچنان نقشه ها و طرحهای ابتکاری و خلاقه ای برای ثروتمند شدنارائه خواهد کرد که شخص متعجب خواهد شد و در ضمن با راهنمایی های صحیح از اشتباح و لغزش جلوگیری خواهد کرد.
دوره خود اموز خود هیپنوتیزمی یکی از روش های سریع وارد شدن به خلسه هیپنوتیزمی می باشد. هیپنوتیزم از بهترین روش های کار کردن بر روی ناخو اگاه و ضمیر باطن می باشد . در ضمن کسانیکه به طریقی با متافیزیک آشنا شده اند از خود هیپنوتیزمی برای تجربیات متافیزکی باید استفاده کنند. خودهیپنوتیزمی به دلیل خلسه ای که ایجاد می کند می تواند تمرکز فکر کافی برای وارد شدن به ناخود اگاه یا بعد دیگر را فراهم کند . ایجاد خود هیپنوتیزمی کار چندان ساده ای نمی باشد و کسانی که با موضوع کار کرده اند با این مشکل روبرو هستند که به راحتی نمی توانند در خلسه هیپنوتیزمی قرار گیرند اساتیدبا تجربیات زیادی که در زمینه هیپنوتیزم داشته اند اقدام به تهیه خود اموز خود هیپنوتیزمی نموده اند . این خود اموز به شما کمک می کند که تنها در طی دو هفته بتوانید به راحتی در خلسه قرار گیرید و خودتان را شرطی کنید . این تکنیک کاملا موثر است و شما با خرید دوره خود هیپنوتیزمی یک استاد هیپنوتیزم به خانه برده اید و او شما را درمنزلتان هیپنوتیزم می کند و شما می توانید از مزایای خود هیپنوتیزم در زمینه روانشناسی یا متافیزیک استفاده کنید
مجموعه کامل خود آموز خود هیپنوتیزم که شامل 7 ساعت آموزش صوتی به صورت کامل و جامع شامل 6 جلسه میباشد.به همراه جزوه کامل که شما در 5 جلسه ,خود هیپنوتیزم و چهار عمل اصلی یوگا را به صورت کامل آموزش میبینید و درس ششم شما همراه استاد چهار عمل یوگا را کار میکنید و بعد از یوگا استاد شما را عملا هیپنوتیزم میکند.
به همراه این مجموعه چهارجلد کتاب الکترونیکی آموزش خودهیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم به شما داده خواهد شد.که این چهار جلد گرانبها ترین کتابهای خودهیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم میباشند.
مجموعه های دیگری که در این پکیج قرار دارند
1-مستند هیپنوتیزم درمانی (در این مستند مشاهده میکنید که چگونه اساتید و دکتر ها بیمارانشان را با هیپنوتیزم درمان میکنند)این مستند در یک دی وی دی قرار دارد
2- مستند نیروی جاذبه (در این مستند مشاهده میکنید که تلقین و تصویر سازی و هیپنوتیزم چقدر در زندگی اهمیت دارند و یاد خواهید گرفت که چگونه از این علم برای موفقییت در زندگیتان استفاده کنید) این مستند در یک دی وی دی قرار دارد
3- بیش از 150 کتاب و مقاله در زمینه علوم قریبه,هیپنوتیزم ,موفقییت,انرژی درمانی,دعانویسی و...
4-بیش از 100 موزیک بیکلام مدیتیشن و آرام بخش
5- بیش از 100 تصویر بسیاز زیبا وروحیه انگیز برای صفحه دسکتاب و قابل پرینت برای اتاقتان
این مجموعه خود آموز کامل خودهیپنوتیزم در 3 دی وی دی به قیمت 25000 برای شما عزیزان عرضه میشود.
در کشور های خارج هم چنین مجموعه ای وجود دارد,البته به زبانهای انگلیسی,فرانسه,آلمانی و غیره که تهیه آنها برای شما یا غیر ممکن است.یا بسیار گران و یا به علت تسلط نداشتن بزبان خارجی غیر قابل استفاده است.مجموعه خود آموز خودهیپنوتیزم علم نوپا و بسیار ارزنده خودهیپنوتیزم را آموزش میدهد و راز بزرگی را افشا میکند.
در کشورهای خارجه قیمت این پکیج که بدون کتاب و مستند است به مبلغ بالای 700 تا 900 دلار فروخته میشود. وشما میتوانید این مجموعه ارزشمند را که علاوه بر خود آموز خدهیپنوتیزم و یوگا قرار دارد فلیم های مستند آموزشی و هدایای دیگر هم عرضه میشود
برای خرید این مجموعه ابتدا محصول را دریافت سپس هزینه آن را پرداخت نمایید
برای این کار روی گزینه خرید پستی کلیک کنید فرم را پر کرده و مسئول بخش پشتیبانی در اولین فرصت آن را برایتان ارسال میکند.و شما پس از دریافت محصول هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.
فروشنده: این فروش


قیمت: 25,000 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش هیپنوتیزم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش هیپنوتیزم


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» نرم افزار تقویت امواج مغز

نرم افزار تقویت امواج مغز


نرم افزار تقویت امواج مغز


خرید نرم افزار تقویت امواج مغز



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


نرم افزار تقویت امواج مغز
شما هم می توانید یک شرلوک هولمز باشید!!!
آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوک هولمز چیست؟
تمرکز و دقت فوق العاده بر محیط اطراف و داشتن حافظه فوق العاده قوی
این راز جذابیت جهانی شرلوک هولمز است
با داشتن حافظه قدرتمند و تمرکز بالا همه را مبهوت توانایی خود خواهید کرد!
نظرتان راجع به شخصیتی با مشخصات زیر چیست؟
کسی که فقط با یک بار حضور در یک مهمانی تک تک افراد را با تمام مشخصات ظاهری و اسم و فامیل به خاطر می سپارد و در هر ملاقات دیگر بدون هیچ مشکلی آنها را به اسم صدا می زند
کسی که پیچیده ترین موضوعات علمی و فرمول های محض را به سرعت به ذهن می سپارد و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون می آید.
کسی که هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت میکند.
کسی که در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر میسپارد! این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه!
کسی که بدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی میکند و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآوری سریع موضوعات می نماید.
شما هم مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید
ما در این مجموعه روش کسب این تواناییها را به شما آموزش می دهیم
روش جذابیت با استفاده از تواناییهای ذاتی
4 cd
*بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار
ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید.
مجازترین و عالی ترین دوپینگ حافظه و ذهن برای مطالعه! چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی که می تواند عقب ماندگی را جبران کند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است. این امر میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی کامل فعالیت کند. اما امواج مزاحم و افکار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند که ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند. درنتیجه با وجودی که هنوز حدود چهارده هفته تا کنکور باقی است ولی در هر روز مغز بیشتر از یکساعت کشش درک سریع و جذب کامل مطالب را ندارد.چاره کار تحریک مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار کنید.
*بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های
یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.
زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمرکز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می کند. اگر ابزاری وجود داشته باشد که امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمرکز عالی را دوباره بازسازی کند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا که امواج به او چنین فرمانی را می دهند. نرم افزار بیوفیدبک همان ابزار جادویی بازخوراندن امواج دلخواه مغزی از طریق هدفون به مغز است. این نرم افزار که برای اولین بار با آموزش کامل فارسی و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ایران عرضه شده ، تحولی شگرف را در حوزه یادگیری سریع و دستیابی به حافظه های فوق عادی باعث شده است.
*در کمترین زمان ممکن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون
صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید
*با تکیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در
تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید.
طرز کار این نرم افزار:
در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانکی کامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمرکزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها کارشناس و متخصص جمع آوری و به شکل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید که حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می کنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته وبرای مدت مشخصی که نرم افزار تعیین می کند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل می دارید.
*پیچیده ترین موضوعات علمی وفرمول های محض را به سرعت به ذهن بسپارید
و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون آئید.
بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعکس می سازد و شما مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید. نرم افزار بیوفیدبک محصولی است بی نظیر که می تواند دلهره های ایام نزدیک کنکور را به یکباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد که قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش کامل ویدئویی فارسی و بانک جامع امواج به طور کامل تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به کار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یک می شود.
نرم افزار بیوفیدبک مجموعه ای است که کاربرد آن فقط محدود به حوزه یادگیری سریع و تمرکز فوق عادی نمی شود و با آن می توان حالت های روحی و جسمی مختلف از مدیتیشن های عمیق گرفته تا قدرت های جسمی مافوق طبیعی را تجربه کرد. گستره امواج موجود در بانک نرم افزار آنقدر وسیع است که شما را حیرت زده خواهد کرد. بسیاری از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در این نرم افزار در بخش های مختلف آهنگ هایی که می سازند از امواج مناسب حالت القایی خود استفاده می کنند و جذابیتی جادویی را به موزیک خود می بخشند. کنترل کارکرد و کارآیی مغز با امواج ساطع خود مغز یکی از سالم ترین و موثرترین و در عین حال حیرت انگیز ترین شیوه های تقویت ذهن در کشورهای پیشرفته محسوب می شود.
با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه کاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تکرار کردن فقط کافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تکنیک تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا کنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید
*بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های
یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.
این مجموعه در 4 عدد سی دی با بهترین کیفیت ممکن عرضه می شود


فروشنده: عصر شاپ1


قیمت: 7,900 تومان


روش خرید: برای خرید نرم افزار تقویت امواج مغز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار تقویت امواج مغز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)

آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)


آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)


خرید آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


در عصر سرعت و کامپیوتر، فردی موفق است که بیشتر بداند و موفق تر از او کسی است که سریعتر بیاموزد
اهمیت تند خوانی:
امروزه خواندن یکی از مهمترین وسایل ارتباطی انسان با محیط بیرونش می باشد، وی سعی دارد با مطالعه منابع گوناگون ارتباط بیشتری با جهان خارج از خود برقرار نماید و بر وسعت اطلاعات خویش بیافزاید. در این میان مطالب گوناگون با سرعت غیر قابل وصفی افزایش می یابند هر روز بر تعداد روزنامه ها، مجلات، کتابهای درسی، داستانی، علمی، تحقیقاتی و غیره افزوده می گردد که در این راستا نیاز به مطالعه بیشتر نیز ضرورت می یابد.
ولی مشکل عمده این است که برای افزایش اطلاعات خویش باید زمان بیشتری را صرف مطالعه نماید اما متاسفانه زمان محدود است و غیر قابل افزایش پس چاره چیست؟ تنها راه حل این است که بر سرعت مطالعه خویش بیفزاید تا از غافله علم عقب نماند.
وقتی پیرامون انسان امروزی با انبوهی از کتابها احاطه می گردد، زمانیکه وی در دنیایی از کتابها سرگردان میشود، هنگامی که زمان به سرعت می گذرد و فرصت بس اندک است وی مات و مبهوت می ماند و نمی داند چگونه از نتیجه زحمات دانشمندان و نویسندگانی که عمر خویش را صرف مطالعه و تحقیق نموده اند استفاده کند و آرزو می کند ایکاش راهی بود تا فرصت خواندن اینهمه مطالب را داشت، ولی این آرزویش نیز تحقق یافت و سرانجام شیوه های آموزش تند خوانی ارائه گردید. سرانجام شیوه هایی بوجود آمد که وی می تواند خود را با کاروان علم و دانش هماهنگ کند، شیوه هایی که وی را در رسیدن به اهدافش یاری می دهند و اکنون آموزش این شیوه ها در کشورهای پیشرفته یک ضرورت محسوب می گردد اما متاسفانه در کشور ما دوستداران علم و دانش با کاروان خود هماهنگ نیستند. مطمئنا اگر دانش آموزان و دانشجویان ما از مزایای تند خوانی آگاهی یابند از هیچ فرصتی جهت آموختن آن دریغ نمی ورزند.
سر فصل های مطالب ارائه شده در این مجموعه در زمینه تندخوانی :
• آشنایی با اصول علمی و عملی مطالعه و یادگیری موثر
• افزایش سرعت مطالعه حداقل تا 5 برابر
• بکارگیری سیستم مطالعه 8 مرحله ای
• آشنایی با سیستم برنامه ریزی تحصیلی ، زندگی و شغلی
• افزایش اعتماد به نفس
• ارتقاء روحیه و انگیزه
• و ...
سر فصل های مطالب ارائه شده در این مجموعه در زمینه تقویت حافظه :
• افزایش قدرت حافظه تا چندین برابر میزان کنونی
• افزایش قدرت تمرکز و کاهش حواس پرتی
• آموزش نحوه بکارگیری هر دو نمیکره مغز برای ثبت بهتر مطالب در مغز
• افزایش چشمگیر شور و اشتیاق به مطالعه
• آماده سازی ذهن برای ثبت اسامی اشخاص ، اشیاء ، اعداد و ارقام ، فرمولها و متون درسی پ
• استفاده از ذهن همچون یک کامپیوتر پرقدرت در امور روزمره
• نتایج بهتر ، بیشتر و ثمربخش تر در کلیه امور ( شغل ، تحصیل ، مدیریت و زندگی )
• و ...
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.


فروشنده: سی دی وی دی سنتر


قیمت: 6,500 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» سمینار مراقبه و کاهش استرس ( استاد حلت )

سمینار مراقبه و کاهش استرس ( استاد حلت )


سمینار مراقبه و کاهش استرس ( استاد حلت )


خرید سمینار مراقبه و کاهش استرس ( استاد حلت )



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


تجسم خلاق یعنی هر لحظه در این دنیا ی بزرگ می توانید به هر آرزویی که در ضمیر ناخودآگاهتان است برسید.

* خود را لایق آرزوهایتان بدانید و سپس آرزوهایتان را رها کرده و به خدا بسپارید.

* هر چه بهتر باشید سریع تر به آرزوهایتان خواهید رسید.

* زمان را فقط با یک برنامه ریزی ساده ،تحت سلطه خود در آورید.

* با طبقه بندی کارها و اولویت بندی ،موفقیت را در آغوش بگیرید.

* آدمهای موفق وقت را پیدا نمی کنند آنها وقت فراهم می کنند.



* باور کنید لیاقت به دست آوردن آن چه را که در جست وجویش هستید ،دارید.

* کاینات بیکران سخاوتمند است این ما هستیم که کم می خواهیم

* با تنظیم وقت از اظطراب ،دستپاچگی و تاخیر در امور ،رهایی یایید.

زندگی نامه استاد احمد حلت :

احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.

او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است.
در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است.
استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .


فروشنده: سی دی دریا


قیمت: 6,666 تومان


روش خرید: برای خرید سمینار مراقبه و کاهش استرس ( استاد حلت )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار مراقبه و کاهش استرس ( استاد حلت )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی

چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


خرید چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته کتاب الکترونیک زیردسته روانشناسی


چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی
با این مجموعه به یک هیپنوتیزم کاملا واقعی بروید!!!
آموزش صددرصدعملی خودهیپنوتیزم و یوگا
این مجموعه بی نظیر هیچگاه بطور گسترده منتشر نشده و احتمالا به خاطر عدم آشنایی کافی به این علم قدیمی اما ناشناخته منتشر نخواهد شد البته ما بر آن شده ایم که قدمی هر چند کوچک در این راه برداشته باشیم و بتوانیم بیش از پیش مردم را با این علم آشنا کنیم.
این مجموعه شامل گرانبها ترین کتابها و پکیج خود هیپنوتیزم
ابتدا محصول را دریافت کنید سپس هزینه آن را پرداخت نمایید
درحال حاضرکلاسهایی توسط برخی اشخاص سودجود وبصورت انحصاری وغیرمجاز دایرشده که قیمت هردوره اولیه آن یک میلیون تومان می باشد که چیز چندان عملی درآنها آموزش داده نمی شود.پس قدر این جزوه را بدانید و فرصت های زندگی رابیهوده ازدست ندهید!!!
در بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مانند آلمان و روسیه آموزش را بر مبنای هیپنوتیزم قرار داده و هیپنوتیزم را پلی برای رسیدن به یافته های جدید دیده اند زیرا آنان معجزه هیپنوتیزم را درک کرده و سعی در گسترش آن دارند .
البته نیاکان ما از این علم بی بهره نبوده اند چنانکه دانشمندان و شاعران و عارفان زیادی که اکثرا با این علم نا آشنا بوده اند ولی از آن استفاده می کرده اند ظهور یافته اند .
وقتی حضرت علی (ع) در یکی از جنگ ها در پایشان تیری اصابت کرده بود اطرافیان ایشان تنها راه خارج کردن تیر از پایشان را به خاطر درد شدید آن موقع نماز خواندن ایشان دانستند زیرا آنقدر ذهن خویش را متوجه و متمرکز به خداوند می کردند که متوجه اتفاقات اطراف خود نمی شدند و بدین ترتیب تیر را خارج ساختند و هیپنوتیزم یعنی تمرکز فوق العاده ذهن و فکر واین راز و نیاز عمیق با خداوند نوعی هیپنوتیزم است که شاید از آن غافل شده ایم .
در این بسته شما خواهید آموخت که هنگام نماز خواندن چگونه تمام حواس خود را متوجه راز و نیاز با خداوند کنید و برای لحظاتی از قید مادیات دنیا رهایی یابید.
در این بسته منحصربفرد گفته های راجع به خود هیپنوتیزم در حدود 7 ساعت و راههای رسیدن به هیپنوتیزم و به عمیق فرو رفتن خواب که نتیجه آن تمرکز فوق اعاده ذهن است و یک سی دس حدود 80 دقیقه که با گوش دادن به آن یک هیپنوتیزم واقعی را تجربه خواهید کرد وبه همراه آن جزوه های هم راجع به خود هیپنوتیزم ویرایش شده است.
نسخة این اعجاز حیرت‌انگیز را که حاصل سال‌ها پژوهش و آزمایش و تفکر صدها دانشمند، فیلسوف، عارف و پزشک عالیقدر است دراین مجموعه آموزشی بیابید!
قصد ما انتفاع مادی نیست. ما بیش از هرچیز اشتیاق داریم شما را در آرامش و نیکبختی خود شریک سازیم وهمراه با شما خوشبختی را احساس کنیم.
عمل کردن به این مجموعه کمک فوق العاده‌ای می‌کندتا بتوانید خود را براحتی هیپنوتیزم کنید، زیرا دراین مجموعه عملی اسرارخود هیپنوتیزم ویوگا به سادگی آشکار و بیان شده است.
یادمان نرود هیپنوتیزم یعنی تمرکز فوق العاده ذهن
و این بدین معنی است که انسان با تمرکز ذهن و فکر قادر است هر کار ناشدنی را به نتیجه برساند
به همراه این بسته هدایائی به عنوان اشانتیون تقدیم حضورتان میشود
1- پنجاه موزیک بیکلام آرام بخش
2-شصت کتاب الکترونیکی بینظیر و جالب و کمیاب در زمینه های هیپنوتیزم-یوگا-عرفان-علوم غریبه-دعانویسی-انواع دعاهای کمیاب تاثیر گذار
3-بیش از 100 تصاویر فوق العاده زیبا و آرام بخش برای صفحه دسک تاپ
قیمت این مجموعه ارزشمند فقط 15000 تومان
ابتدا محصول را دریافت کنید سپس هزینه آن را پرداخت نمایید
فروشنده: این فروش


قیمت: 25,000 تومان


روش خرید: برای خرید چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» سمینار اعتماد به نفس(دکتر حلت)

سمینار اعتماد به نفس(دکتر حلت)


سمینار اعتماد به نفس(دکتر حلت)


خرید سمینار اعتماد به نفس(دکتر حلت)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


سمیناری دیدنی از دکتر احمد حلت ( کارشناس منتخب شبکه جام جم) که در آن 10 کلید رسیدن به اعتماد به نفس را عرضه می نماید.
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است. استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.


فروشنده: سی دی دریا


قیمت: 4,500 تومان


روش خرید: برای خرید سمینار اعتماد به نفس(دکتر حلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار اعتماد به نفس(دکتر حلت)

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» رازهای موفقیت

رازهای موفقیت


خرید رازهای موفقیت



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته کتاب الکترونیک زیردسته روانشناسی


رازهای موفقیت
سخنرانی و سمینارهای رازهای موفقیت از آنتونی رابینز،وین دایر،
هنر مدیریت زندگی
اسرار دایره معنویات
رازهای ناگفته موفقیت
دستیابی به قدرت درون
دستیابی به موفقیت نامحدود
توضیحات بیشتر :
آنتونی رابینز (Anthony Robbins) با استفاده از روش های ابداعی اعجاب انگیزش در حوزه ی روانشناسی قادر است به افراد در جهت تغییر شخصیت آن ها کمک فراوانی نماید. وی معروف ترین صاحب نظر در برنامه های اجرایی روانشناسی در جهان است. بیش از 50 میلیون نفر از هشتاد کشور در زمینه های مختلف زندگی خود از آموزش های او از طریق کتاب ها، نوارها و سمینارها یاری گرفته اند. آیا از اضافه وزن خود خسته شده اید؟! آیا از این که نمی توانید از توانایی های خود به طور کامل استفاده کنید خسته شده اید؟ آنتونی رابینز به شما کمک می کند برای همیشه زندگیتان را تغییر دهید.
به همراه سخنرانی های استادان موفقیت به زبان اصلی (MP3) و مطالب مفید و پربار درباره ی رنگ درمانی، آب درمانی، خواب درمانی، انرژی درمانی، موسیقی درمانی، پرانیک درمانی، گیاه درمانی، حمام درمانی، ایمان درمانی، خوراک درمانی، طب سوزنی، هومیوپاتی، ترک اعتیاد، قوانین شفای کامل، روش های کنترل درد، چاکراها و...
همراه با یکصد کتاب چاپ جدید در حوزه روانشناسی موفقیت و مباحث خودشناسی
فروشنده: وی تری


قیمت: 6,990 تومان


روش خرید: برای خرید رازهای موفقیت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رازهای موفقیت



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» روانشناسی رشد (دکتر مجد)

روانشناسی رشد (دکتر مجد)


روانشناسی رشد (دکتر مجد)


خرید روانشناسی رشد (دکتر مجد)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


مجموعه سخنرانیهای دکتر مجدبه صورت MP3
بررسی مسائل مختلف روانشناسی شامل: خصوصیات مردان در قیاس با زنان، مراسم خواستگاری و انتخاب همسر، تیپ شناسی زنان و مردان، شیوه کمک به فراگیری فرزندان و... توسط دکتر مجد( روانپزشک و استاد دانشگاه)
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.


فروشنده: سی دی وی دی سنتر


قیمت: 4,500 تومان


روش خرید: برای خرید روانشناسی رشد (دکتر مجد)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید روانشناسی رشد (دکتر مجد)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

»» سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)

سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)


سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)


خرید سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


دکتر حلت صمیمانه رازهای موفقیت در ازدواج را با شما در میان می گذارد.
عاقلانه ازدواج کنید، عاشقانه زندگی کنید.
شوخی نیست، دهها سال، صدها ماه، هزاران روز، و میلیونها دقیقه باید به چشمهایش نگاه کنید، با او گفتگو کنید، از وجود یکدیگر لذت ببرید. واقعا شوخی نیست!
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است. استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.


فروشنده: سی دی وی دی سنتر


قیمت: 5,500 تومان


روش خرید: برای خرید سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر ( دوشنبه 89/5/11 :: ساعت 9:55 عصر )

   1   2   3   4   5      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ملاک های تشخیصی اختلال وسواس فکری – عملی بر اساس DSM_IV و تشخیص
اختلال شخصیت وسواسی جبری چیست؟
ملاکهای تشخیصی اختلال شخصیت وسواسی - جبری
علایم وسواس و درمان وسواس
اختلال شخصیت وسواسی جبری
اختلال وسواسی جبری - Obsessive-compulsive disorder
اختلال شخصیت وسواسی جبری
[عناوین آرشیوشده]


نویسنده:[34] . و[25] . دانشگاه[25] . آموزش[24] . انتشار:[24] . تاریخ[20] . دانلود[15] . در[14] . اینترنت[13] . استاد[13] . فرهنگ[13] . فرهنگی[11] . مجموعه[9] . اینترنتی[9] . سال[8] . فضای[8] . های[8] . مرکز[7] . -[7] . 2003[6] . جان[6] . جهانی[6] . حرفه[6] . به[6] . برای[5] . پذیرش[5] . جامع[5] . سازی[5] . سی[5] . روان[5] . آموزشی[5] . ابزار[5] . مجازی[5] . می[4] . ها[4] . نویسنده[4] . مدیریت[4] . فلش[4] . فناوری[4] . الکترونیک[4] . از[4] . 2005[4] . راهنمای[4] . دپارتمان[4] . شناسی[4] . بر[4] . بین[4] . پروفسور[3] . پی[3] . تأثیر[3] . تحصیل[3] . تحصیلی[3] . جامعه[3] . خارج[3] . سیاست[3] . سولر[3] . ژوئن[3] . زنی[3] . ساخت[3] . دانشکده[3] . دی[3] . ذهن در شبکه روان‌شناسی در عصر اینترنت نویسنده: جوزپه ریوا (Gius[3] . روانشناسی[3] . رییس[3] . )[3] . Learning[3] . اطلاعات[3] . اخذ[3] . ارتباطات[3] . آمادگی[3] . مجازی:[3] . ملی[3] . ی[3] . ویندوز[3] . نرم افزار[3] . نوامبر[3] . نامه[2] . میشل[2] . موبایل[2] . موسسه[2] . موضوعات[2] . وبلاگ[2] . وتحصیل[2] . ورزشی[2] . مدیر[2] . نرم[2] . نیوزیلند[2] . والیبال[2] . ویراسته[2] . ویروس[2] . ویژگی های بنیادی روان‌شناختی فضای مجازی مولفه های مدل روان‌شناسی[2] . یادگیری[2] . کاربردی[2] . کامل[2] . یک[2] . مستند[2] . مطالب[2] . مطالعات[2] . مدرک[2] . مایا[2] . مایکل[2] . مبتدی[2] . متحرک[2] . گل[2] . لی[2] . مؤسسه[2] . شناختی[2] . شده[2] . شرکت[2] . عصر[2] . علوم[2] . فارسی[2] . کامل[2] . کانادا[2] . قرآن[2] . فیلم[2] . گروه[2] . آمریکا[2] . آفیس[2] . آکسفورد[2] . Zlatko[2] . آزاد[2] . آشپزی[2] . آویرا[2] . آیین[2] . آنتی[2] . S.[2] . Suler[2] . Suler)[2] . University[2] . اخبار[2] . اختلال شخصیت پارانوئید[2] . اتریش[2] . اختلال شخصیت وسواسی جبری[2] . استفان[2] . ارتباط[2] . استادیار[2] . استخدام[2] . اینترنت:[2] . افزایش[2] . الکترونیکی[2] . انسان[2] . and[2] . N.[2] . of[2] . Flash[2] . J[2] . Kova?i?[2] . 2000[2] . 2003 دانلود[2] . 2004[2] . A[2] . (John[2] . .[2] . Avira[2] . زبان[2] . رفتار[2] . روان‌شناسی[2] . زندگی[2] . رایگان[2] . روان شناسی اجتماعی در فضای مجازی: استفاده از وب گسترده جهانی برا[2] . دولت[2] . ذهن[2] . رسانه[2] . دیسک[2] . دف[2] . دفاع[2] . درمانی[2] . خدمات[2] . زیبا[2] . سلامت[2] . سنجش[2] . سیاسی[2] . شبکه[2] . شبکه[2] . شخصی[2] . خود[2] . جوزپه[2] . تکنولوژی[2] . تصویری[2] . تفاوت‌های[2] . تکنیک[2] . تحقیق[2] . تحقیقات[2] . تحقیقاتی[2] . پیشرفته[2] . پکیج[2] . پلی[2] . پرینتر[2] . پزشکی[2] . بریتیش[2] . بسته[2] . انتشار[2] . بررسی[2] . بازاریابی[2] . بالینی[2] . بخش[2] . بد . بدن . بخارپز استیل آسان و راحت بدون برق و یا باطری به صورت بن ماری کار . بازدید . بازنگری . بازیکن . باشگاه . برگ . بریتانیا . برایت . برتر . برخی . بکه . پ . پارانوئید . پارانویا . پارکور . پاز . پاستر . پاول: . پاکت . پت . بهترین . بهداشت . بهداشتی . بور، . بورس . بوسیله . بولن- . بوکس . بی . بیش . بیگز . بسکتبال . بصورت . بکارگیری . بستن . پرورش . پزشکی، . پزی . پژوهشگر . پلاستیک جادویی . پلیومتریک . پرویز . پیتر . پیچیده . تأثیر فرهنگ ملی بر آمادگی برای پذیرش دولت الکترونیک جهانی . تأثیرات . تأثیرات فرهنگ بر ارتباط گروهی کوچک تاریخ انتشار: 2003 دا . تا . تاثیر نماز بر اختلال شخصیت پارانوئید (1) . تاثیرات . تحلیلی . تحول . تخصصی . تدوینگر . ترانه . ترکیب . تروجان . تشخیص و درمان . تشریح . تمپل . تُنگ(پارچ) دربدار دوتکه ای سرامیکی با نقش سرباز هخامنشی. . تُنگ(پارچ) دردار دوتکه ای گلدار . تورنتو . تورنتو، . تولید . تونر . تیم . تعمیر . تعمیرات . تعویض . تغذیه . تغییر . تامارا . تای . تایمر آشپزخانه قوری . تبلیغاتی . تجربیِ . تکنیک . تکنیکهای . جاکلورسکی،رابرت . جام . جهانی شدن و چشم‌انداز توسعه جامعه اطلاعاتی نویسنده: جی. اس. یاد . جو . جوانب . جوانب فرهنگی ادبیات الکترونیکی در فضاهای آموزشی مجازی . جدید . جدید:اینترنت . جستجوی . جسمانی . جلد . جن . جنبه . جنبه‌های . جنگل . جولای . جی . جی. . جیمز . چالش‌های . چانگ . چت .
 

>> بازدید امروز: 100
>> بازدید دیروز: 91
>> مجموع بازدیدها: 852927
» درباره من «

روان شناسی و اختلالات روانی رفتاری

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

خاوران شاپ
بازیهای آنلاین جذاب و اکشن و مهیج و تست های هوش [3]
فروشگاه سی
هالیوود ایرانی [1]
ماه شاپ ایرانی
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب «
آذر 1383
فروشگاه نرم افزار
فروشگاه تی شرت پسرانه
فروشگاه تی شرت دخترانه
فروشگاه نرم افزار
مجموعه سوالات المپیادها
اتیسم
مجموعه سوالات فیزیک
مسابقات آزمایشگاهی
نمونه سوالات دین و زندگی
فروشگاه نرم افزار هلو
مقالات روان شناسی
پکیج هاست لینوکس
دانلود نرم افزار مفید
مقالات روان شناسی
فروشگاه نرم افزار
مقالات رایانه
فروشگاه نرم افزار
فروشگاه نرم افزار
بهمن 89
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
فروردین 89
اردیبهشت 90
آذر 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
****شهرستان بجنورد****
مشاور
.: شهر عشق :.
جهاد ادامه دارد...
دوستی و دوست یابی
قافیه باران
مجموعه بیانات رهبر معظم
جکستان ، عکاسخانه ، نرم افزار سرا
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
پرسش مهر
تنهاترین عاشق
* روان شناسی ** ** psycology *
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
راه و راهنما
عدالت جویان نسل بیدار
مقالات روان شناسی
کودکان استثنایی
جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32- Kaspersky - Avira
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
بیستِ E بیستترین فروشگاه
بهترین ها برای ایرانیان
شناختی
روان شناسی کودکان استثنایی
مهدویت
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
پایگاه سایبری شهید حاج حفظ الله عابدینی
هیئت سایبری لبیک
اتیسم
جنبش قطره سرگشته
دکتر علی حاجی ستوده
کتاب الکترونیکی
روان شناسی
آپدیت جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32
پرسش مهر ... پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
بهترین ها برای شما
میترایسم
صفاسیتی
فیلم، کارتون، سریال ایرانی، خارجی، موسیقی پاپ، کلاسیک
طوفان در پرانتز
پرنسس خشگله عکس دانلود نرم افزار و بازی narmafzar gam aks
پرسش مهر 10
خدمات اینترنتی و حراج نرم افزار
نرم افزارهای تخصصی و موبایل و نرم افزارهای آموزشی تخصصی و موبایل
گالری لوازم آرایشی، بهداشتی
لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
پارس دانلود
ایران دانلود - دانلود نرم افزار - ویروس یاب
گالری دستبند، انگشتر، گردنبند، سرویس، گوشواره
گالری نرم افزارهای مالی، اداری حسابداری و انبارداری
گالری بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک، برنامه نویسی
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
گالری بهترین بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری
گالری نرم افزارهای مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عمران
گالری آموزش زبان های انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
چهارراه
بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان برای ایرانیان
کیتهای الکترونیکی،لوازم منزل، خودرو، موبایل،الکترونیکی
کتاب، الکترونیک، مجلات روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، فنی، مهندسی،
بهترین دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواربرای ایرانیان
بهترین ها لوازم آرایشی، لاغری، بهداشتی، عطر، ادکلن
بهترین نرم افزارهای بازی سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزش
گالری بهترین نرم افزار، کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
بهترین نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی
بهترین های نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی
بهترین نرم افزارموبایلهای سامسونگ، سونی اریکسون، موتورلا، نوکیا
بهترین نرم افزارهای آموزشی برای ایرانیان
بهترین لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
بهترین کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغت
بهترین های نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری برای ایرانیان
نرم افزارهای کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
جکستان . عکاسخانه
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی
نرم افزار موبایل نوکیا، سونی اریکسون، موتورلا،
گالری بهترین نرم افزار آموزش زبان های انگلیسی
نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
w x y z * دبلیو ایکس وای ضد * کد
بانک مقالات روانشناسی
پایگاه عکس و پیامک و دانلود بازی و نرم افزار
فروشگاه کتب روانشناسی، اسلامی، ایران شناسی وسیستم عامل
لوازم خانگی و اثاثیه منزل و لوازم آشپزی
فروشگاه نرم افزارهای گرافیکی و سرگرمی و بازی
پوشاک & تی شرت دخترانه پسرانه استین کوتاه و بلند & ژاکت
هتل دانلود
سکوت نیمه شب
کوچک های بزرگ
دهکده مجازی ...
دختر غریب
دانلود سانسور نشده های سریال افسانه جومونگ
پرسش مهر . ...... چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
عکاسخانه
عکس های توپ گلها همه آفتاب گردانند
جک جک جکستان
پیچیدگی سکوت
متفاوت
فروشگاه لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواره، زیورآلات
لوازم بهداشتی آرایشی،عطر ، آدکلن ، لوازم لاغری و کرم
نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
فروشگاه نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گراف
فروش نرم افزار، بازی، سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزشی
نرم افزار کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عم
نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری بهترین کتب مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه
بهترین ها برای ایرانیان
فیلم، کارتون، سریال، موسیقی، پاپ، ایرانی
بهترین ها برای ایرانیان
فروش کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه، شعر،داستان
فروشگاه نرم افزارهای نوکیاو موتورلا و سونی اریکسون و سامسونگ
چـــــاوش ( اعتراضی که شاید به گوش برسد )
شایگان♥®♥

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «








» طراح قالب «